Flag Translate

Lista rozwijana - podróże

środa, 30 sierpnia 2017

"Moja wielka grecka wycieczka" - poszukując kierunku i inspiracji

planując wakacje...
Jeszcze tylko 2 dni pracy i urlop.... a my ciągle bez planów :/ może inaczej. .. Planów jest aż nadto, tylko trzeba w końcu coś wybrać. Żeby zrobić sobie przerwę i spojrzeć z dystansem na nasze plany postanowiłam zrobić sobie grecki wieczór przy komedii oczywiście z Grecją w tle :D A skoro w planach na wakacje jest Grecja...  to wybór pozostawał tylko jeden: "Moja wielka Grecka wycieczka" Przynajmniej tu nie miałam wątpliwości :D
Oglądaliście?
Jak Wam się podobało?
Moje wrażenia i garść informacji o tej zabawnej komedii znajdziesz tutaj.
Poczytaj i zostaw ślad jeśli Ci się podobało :) Każdy komentarz jest dla mnie ważny i inspirujący :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz